Hyvät lemmikit!

Kun sanon siirtykää, se tarkoitta toiseen paikkaan menemistä, eikä paikkojen vaihtamista keskenään niin että olette edelleen molemmat tielläni.

Astiat, joissa on tassujen kuvia, sisältää teidän ruokaanne. Kaikki muut astiat ovat minun ja niissä on minun ruokaani. Huomioikaa, että tassun laittaminen keskelle minun lautastani, ei tee lautasesta teidän lautasta.

Portaikko ei ole NASCAR:in suunnitelma, eikä se ole kilparata. Ehtiminen alas ennen minua ei ole tarkoituksena.Minun kompastuttaminen ei auta, koska putoan nopeammin kuin te pystytte juoksemaan.

En voi hankkia king size-kokoa suurempaa sänkyä. Olen hyvin pahoillani tästä. Älkää luulko että aion jatkossakin nukkua sohvalla teidän mukavuutenne takaamiseksi. Ei ole välttämätöntä nukkua kohtisuorassa toisiaan vasten venyttäytyen niin pitkäksi kuin mahdollista. Tiedän myös, että on pelkkää sarkasmia ojentaa hännät suoriksi ja roikottaa kieliä ulos suusta tilan viemisen maksimoimiseksi.

Viimeisen kerran, kylpyhuoneesta ei ole salaista uloskäyntiä. Jos jotenkin onnistun pääsemään ennen teitä kylpyhuoneeseen ja sulkemaan oven, teidän ei tarvitse raapia, inistä tai yrittää saada ovea avautumaan. Minun täytyy tulla ulos samasta ovesta josta menin sisään. Ja olen käyttänyt WC:tä jo monta vuotta, ja eläinten läsnäolo ei ole tarpeellista.

(tekstin alkuperäinen kirjoittajaa ei tiedossani, kopioitu joltakin? sivustolta)

terveisin Tiina, joka yrittää nukkua tavallisenkokoisessa parisängyssä avomiehen, 4-vuotiaan pyörivän tyttölapsen ja kahden pitkän ja poikittaisen koiran kanssa.