Kesäaikaan siirtyminen on ottanut koville, työpäivät olen nuokkunut jotenkuten läpi, ja kun sää on ollut mitä mainioin, illat onkin sitten oltu ulkona. Pari iltaa on luuhattu agikentällä ja muuten vaan lenkkeilty ja nautittu keväästä. Viikonloppuna suunnittelin nukkuvani pitkään ja huomenna aionkin, mutta sunnuntaina on HSKH:n kisat purinalla ja työvuorolistan mukaan olen 1-luokan ratahenkilönä ja paikanpäällä oltava 7.30. Se niistä unista sitten..

Omat agility harjoittelut keskittyy nyt kontakteihin ja keppeihin. Kontakteilla olen palkannut vaihtelevasti namialustalla ja/tai vapauttaessani Lissun kontaktipinnalta, tällä hetkellä taktiikka tuntuu toimivan ja pysähtyminen on-off asentoon on ollut varmempaa. Myöskin itse olen pysynyt tiukkana ettei pinnalta lähdetä ilman lupaa, hyvä minä!!                                                                                       

Keppejä on nyt sitten myös alettu ottamaan radalle. Yllätyin miten hyvin Lissu hakee aloituksen, tosin ollaan lähestyttykin sopivasta suunnasta. Mutta jos vauhtia on kertynyt, täytyy tehdä töitä jotta saa koiran rauhottumaan niin että jaksaisi keskittyä loppuun saakka.