Vettä tulee taivaan täydeltä, mutta ei hätää, märkä koira on tosi nopeesti taas kuiva kun hetken pyörähtää peittojen alla! Yksi ylimääräinen lakanoiden vaihto riitti minulle, ja nyt Lissu paikka-käskyllä odottaa oven ulkopuolella kutsua sisälle ja pyyhe kuivaukseen.

Vettä tuli niskaan eilisissä agi-reeneissä, sekä ihan kirjaimellisesti, että kuvainnollisesti. Olen tässä jonkun aikaa hehkuttanut kuinka harkoissa menee hyvin, no ei menekään.

Ensinnäkin tuli sanomista kepeiltä ja palautus kujalle. Alotus ja lopetus mättää! Lissu kiirehtisi mielellään jo eteenpäin jättäen viimeisen välin ottamatta. Ja keppien "väärältä" puolelta alotus ei suju. Nyt siis takapakkia ja vahvistusta sille että alusta loppuun pujotellaan, olen minä sitten missä tahansa! Minä hätähousuna olen taas ahnehtinut!

Ja toiseksi, keinulla Lissu hidastaa kun keinu lähtee kääntymään, ja koska kyseessä kevyt koira, keinu kääntyy sitä hitaammin. Tuo ei tietenkään ole mitenkään väärin tehty, mutta kuulemma minua alkaa sitten joskus harmittaa ne sekunnit. Eli Lissua kannustetaan juoksemaan suoraan keinun päähän asti, josta sitten luvan kanssa pois.

Ja sitten ihan noin niinkun yleisesti, minun pitäisi oppia luottamaan koiraani. Lissu kyllä osaa, mutta kun minä epäröin ja varmistelen, alan käyttäytyä oudosti, eikä Lissu sitten ole varma tekeekö oikein.

Että tällästä tällä kertaa! Oli jotain hyvääkin, kontakteilla Lissu on hoksannut idean, ja oppinut säätämään vauhtia A:llakin!