Meillä minä olen se koiraharrastaja, mutta myös muut meillä osallistuvat kyllä ilokseni(tai minun mielikseni) mukavasti touhuun. Tapiolla ja Lissulla on oma harrastus, maastopyöräily. Menevät siis metsään ja Tapio pyöräilee poluilla ja polkujen vieressä ja Lissu juoksee vapaana innolla mukana. Eilen olin mukana, jalkaisin tosin, ja huomasin oman tarpeettomuuteni. Olin ihan ilmaa Lissulle, Lissu ei huomaa ketään eikä mitään muuta silloin kun tekevät jotain Tapion kanssa. Kuntoilusta tuo touhu kylläkin käy molemmille!

Tänään aamupäivällä lähdettiin Pipsan ja Lissun kanssa ensin agiliitämään, tai taas sitä keppien vauhdikasta aloitusta harjoittelemaan. Nyt on pari viimesintä harjotuskertaa mennyt lupaavan hyvin! Lopuksi oli sitten Pipsan vuoro kokeilla ohjaamista:

1757217.jpg

Pari vuotta vielä, niin parsonien agimestisten junnuluokassa tavataan!

1757219.jpg

Kentältä suunnattiin sitten uimaan ja metsälenkille.

1757221.jpg

1757231.jpg

Ja nyt saa sitten hyvällä omallatunnolla pötköttää sohvalla hetkosen.